2011. február 15., kedd

2011.02.15

Sziasztok..:)
Csak ilyenkor jutottam este géphez,de gondoltam,azért még írok egy bejegyzést, és csatolok hozzá egy sminket.:) Ma voltam a Rossmanba, beszereztem pár essence cuccot..:)
Egy lila szemceruzát, Sun club palettát, és colour&shine fehéres-ezüstös szemfestéket.:)
Gondoltam,hozzárakom a tegnapi kék tusomat is. :D






Tehát az én véleményem:
A szemceruzának jó a színe, csak nekem kicsit túl világos,sötétebbre számítottam,párszor át kell húzni,mire elérem a kívánt hatást.
10/7
A tusnak jó a színe,nekem nagyon bejött,csak nem tudok vele olyan vékony vonalat húzni,amilyet tussal szoktam. És úgy éreztem,hogy kissé csípi a szemem is..:S
10/7
Sun club paletta. Jók a színek, épp olyanok,amilyet szerettem volna.
10/9
a colour&shine-t még nem próbáltam ki,nem volt hozzá ma lelki erőm. :)

És akkor ma egy párducmintás sminket mutatok meg nektek,amit még szombaton készítettem.. Nekem tetszik..:)




És amiket használtam hozzá:
szem:
96 színű paletta ( Ilyen noname,mivel sima fekete.. )




Fekete szemhéjtussal rajzoltam meg a mintát rá. Rossmanos, csak az van rá írva,hogy eye liner.. :)

Száj:
Lila szájkonturceruza
Lila "Tew" márkájú rúzs

És úgy gondoltam, még idebiggyesztem a végére egy mai termést is,amit csak összedobtam egyik barátnőmnek..:$




A kép nem adja annyira át a színeket, erőteljesebb a kék..:)
Ehez ugyanazt a palettát használtam,illetve a fehér az essence Surfer babe palettából van..:)
A szájfény rózsaszín maybelline.
Na megyek mostmár pihenni,télleg..:) Sziasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése